سیاست بازگشت
بسمه تعالی
قوانین سایت:
1) قبل از سفارش وپرداخت به دقت قیمت وامکانات را مطالعه فرمایید.
2) روز کاری از شنبه تا پنج شنبه هر هفته به استثنای تعطیلات عمومی است وکلیه سفارشات اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شوند .
3) ساعات کاری وپاسخ گویی از ساعت 9صبح الی 4 بعد ازظهر می باشد .
4) درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست سفارش کاربر قابل پیگیری وتحویل نخواهد بود
5) برای ثبت سفارش ثبت نام درسایت وپذیرش شرایط وقوانین سایت قبل از ثبت سفارش الزامیست.
6) خدمات ومحتویات سایت صرفا متعلق به مجموعه می باشد وهر گونه سو استفاده بدون ذکر سایت غیر قانونی می باشد وپیگرد قانونی دارد.
7) تحویل کالا در مکان های عمومی شامل رستوران وکافی شاپ وغیره ممنوع می باشد وآدرس دقیق پستی باید درج گردد.
8) درصورت پرداخت ناقص به سفارش ترتیب اثر نخواهد داده شد.
9) سفارشات پس از دریافت کد پیگیری وتایید توسط کارشناسان فروش نهایی می گرددو سفارشات تایید نشده حتی با واریز وجه غیر قابل قبول می باشد.
10) ارسال سفارش یک روز پس ثبت سفارش و تایید نهایی سیستم ارسال می گردد.
11) هزینه ارسال کالا به عهده مشتری می باشد.
گارانتی وسیاست های بازگشت :
1) در صورتی که وجود ایراد و مغایرت فنی ویا فیزیکی و آسیب دیدگی ظاهری به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش برسد هزینه برگشت کالا وارسال مجدد آن به عهده شرکت می باشد.
2) مدت گارانتی در توضیحات کالا قید می شود وکالاهایی که در قسمت توضیحات کالا توضیحی درج نشده است شامل گارانتی نمی شوند .
تبصره – کالاهایی که گارانتی آن با شرکت تولید یا پخش کننده آن می باشد ، ملاک شروع و پایان گارانتی تاریخ درج شده بر روی کارت گارانتی می باشد .
3) خریدار به مدت 2 روزکاری پس از تحویل کالا فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد به شرط آن که بسته بندی کالا باز نشده باشد واز آن هیچ گونه استفاده ایی نشده باشد ،لازم به ذکر است هزینه پست وبیمه به عهده خریدار می باشد .این انصراف برای کالاهای زیر امکان پذیر نمی باشد .
- کالاهایی که قیمت آن ها توسط نوسانات بازارهای مالی وارزی تعیین می شود .
- کالاهایی که از حساسیت خاصی برخوردار هستند .
- کالاهای که به عنوان هدیه فرستاده می شود .
4)درصورت وجود گارانتی محصول ، گارانتی تعویض برای هر محصول فقط و فقط ، تنها یکبار انجام می پذیرد .
5) – انتقال کالا جهت استفاده از خدمات گارانتی و تعمیرات به شرکت و برگشت آن به عهده مشتری می باشد .
6) گارانتی فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاههای متصل به آن که نحوه عملکرد کاربر در خرابی آن موثر است مانند
POEبست و منبع تغذیه و… نمی باشد .
7) در صورت مفقود، مخدوش و یا ناخوانا بودن شماره سریال مندرج روی محصول هیچ گونه مسئولیتی در قبال ارائه گارانتی ندارد .
8) صدمات و ضایعات ناشی از :سقوط، حمل و نقل، تماس و یا نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، صدمات ناشی از حوادث طبیعی (مانند: رعد و برق، سیل، زلزله، طوفان وغیره شامل گارانتی نمی باشد.
صدمات ناشی از نوسان برق و آب خوردگی شامل گارانتی نمیباشند. 9)
10) عیوب ناشی از تماس یا قرار گرفتن در مجاورت مایعات، مواد شیمیایی، گرد و غبار زیاد، درجه حرارتهای محیطی نامناسب و یا نگهداری نامناسب دستگاه شامل گارانتی نمی باشد.
11) خدمات گارانتی محصولات تنها توسط کارشناسان فنی مورد تایید انجام میشود و در صورتی که این محصولات در مراکز غیر مجاز مورد بازدید و تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری قرار گرفته باشد از شرایط ضمانت خارج می باشد.